Meram Belediyesi, 2006 yılı içinde yaklaşık 35 bin fakir hastaya ücretsiz sağlık hizmeti verdi. Belediyeye ait sağlık ocaklarında verilen bu hizmetlerin yanı sıra belediyenin anlaşmalı olduğu özel bir hastanede de 35 fakir vatandaşın ücretsiz muayene, tahlil, tedavi ve ameliyatı yaptırıldı. Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, "Havzan, Ertuğrul Gazi, Kozağaç ve Hatıp sağlık ocaklarımızda geçen yıl 35 bini aşkın vatandaşımıza sağlık hizmeti verdik. Belediyeye reçeteleriyle müracaat eden ve fakir olduğu tespit edilen vatandaşlara sağlık ocakları veya Belediye Tabipliği’ndeki mevcut bağış ilaçlardan da veriyoruz" dedi. Memleket
35 bin fakire sağlık hizmeti
Meram Belediyesi, 2006 yılı içinde yaklaşık 35 bin fakir hastaya ücretsiz sağlık hizmeti verdi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?