3 kişilik aile sobadan zehirlendi

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kardeş hastaneye kaldırıldı

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişilik aile hastaneye kaldırıldı.
Olay, saat 03.00 sıralarında Malazgirt Mahallesi Tatlıcak Sokak Barınsam Sitesileri 5 numaralı dairede meydana geldi. Akşam sobayı yakıp kapattıktan sonra yatan 3 kardeşten Kamil Çağ gece sobadan sızan dumandan etkilenerek uyandı ve yarı baygın halde diğer odada bulunan babası Kamil Çağ'a haber verdi. Baba Kamil Çağ, çocuklarının yattığı odaya girerek odanın pencerelerini açtıktan sonra ambulans çağırdı. Olay yerine gelen ambulanslarla 3 kişilik ailenin reisi Kamil Çağ, Konya Numune Hastanesi'ne, ailenin 8 aylık hamile annesi Melek Çağ ve 6 yaşındaki Buse Çağ ise Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Ailenin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri anlaşıldı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?