3 kilo esrarla yakalandı, 'içiciyim' dedi

Aksaray'dan Konya'ya otobüsle gelen bir kişi, 3 kilo esrarla yakalandı. Şüpheli, "İçiciyim" diyerek kendini savundu.

Konya Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü Narkotik Büro Amirliği ekipleri, Konya'daki sokak satıcılarına uyuşturucu geleceği bilgisine ulaşarak harekete geçti. Aksaray istikametinden gelen bir otobüsü durduran polis, yaptığı aramada erkek iç çamaşırlarının bulunduğu bir çantada 3 kilo esrar ele geçirirken, şüpheli Mustafa E.'yi (30) de gözaltına aldı. Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilen şüpheli, adliyeye sevk edildi. Mustafa E.'nin içici olduğunu iddia ettiği öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti