3. kez ehliyetine el konuldu

Alkollü araç kullandığı gerekçesiyle ehliyetine 2 kez el konulan sürücüsünün karıştığı kazada 2 kişi yaralanırken, sürücünün alkollü olduğu belirlendi.

Kaza, saat 23.00 sıralarında Meram Furkan Dede Caddesi Taş Cami Uzunharmanlar kavşağında meydana geldi.

Alkollü araç kullandığı için ehliyetine 2 kez el konulan Mustafa Ç. (30) idaresindeki 42 VK 853 plakalı otomobil, Osman S. (62) idaresindeki 42 HS 945 plakalı otomobille çarpıştı. Çarpışmanın şiddetiyle otomobillerden biri orta refüje, diğeri ise park halinde bulunan 42 EG 682 plakalı otomobile çarparak durabildi. Park halindeki araca çarpan otomobilin sürücüsü Osman S. ile eşi Fatma S. (58) yaralandı.

 

Yaralılardan Fatma S.'nin ilk müdahalesi olay yerinde yapılırken, Osman S. ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kazadan sonra sürücü Mustafa Ç. ile yanında bulunan arkadaşı bindirildikleri polis aracında bekletildi. Mustafa Ç.'nin 180 promil alkollü olduğu belirlenirken, kullandığı otomobilde yapılan incelemede ise içki şişeleri bulundu.

 

Alkollü araç kullandığı gerekçesiyle ehliyetine 2 kez el konulan Mustafa Ç.'nin ehliyetine bu sefer 5 yıl süreyle el konulduğu öğrenildi. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?