3 kamyoneti kundakladılar

Konya'da aynı mahalledeki 3 kamyonet, yanıcı madde dökülerek kundaklandı.

Meram Büyük Kovanağzı Mahallesi'nde iki aracın yandığı ihbarı üzerine olay yerine giden polis ekipleri, üçüncü bir kamyoneti daha yanarken buldu.

Araç sahipleri, polis ve vatandaşlar tarafından söndürülen yangınların, kamyonetlerin ön tekerlek kısımlarına dökülen yanıcı maddeden kaynaklandığı belirlendi.

Maddi hasar oluşan kamyonetlerin farklı kişilere ait olduğu bildirildi.

Zanlıların arandığı belirtildi.

aa

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?