3 günde 2 defa yandı

Konya’da kullanılmayan bir evde 3 gün içerisinde 2 kez yangın çıktı.

Olay, saat 23.30 sıralarında merkez Karatay ilçesi Mengene Mahallesi Perçin Sokak’ta bulunan kullanılmayan bir evde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, madde bağımlısı kişilerin kullanıldığı öğrenilen boş evde 3 gün içerisinde 2 kez yangın çıktı. İhbarla olay yerine gelen itfaiye ekiplerinin çalışmaları sonucu yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Aynı yerde sürekli yangın çıkmasından rahatsız olan vatandaş tarafından yangın anı cep telefonu kamerasına kaydedildi.
Yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR
Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü tutuklandı
YENİ DİLENME METODU MU?
Isparta'da mutlu son adliyede bitti! 5 salona işlem