Görme Engelliler Derneği Konya Şube Başkanı Veli Özağan, Kazımkarabekir Caddesi'nde, kaldırımlara park edilen araçların kaldırılması isteğini ''tellal'' gibi davul çalarak duyurdu.
Büyükşehirlerin park sorunu yaşadığını belirten Özağan, Konya Büyükşehir Belediyesinin bu sabahtan itibaren Kazımkarabekir Caddesi'ndeki kaldırım üzerine parkı önlemek amacıyla çalışmalara başladığını ifade etti.
Özağan, davul çalarak, ''Duyduk duymadık demeyin, özellikle görmedik demeyin. Kaldırım üstüne park etmiş araçlar var. Kaldırımların üzerindeki engeller kaldırılsın'' dedi.
3 Aralık'ta, engellilerin önündeki engellerin kaldırılmasını istediklerini ifade eden Özağan, ''Ulaşabilirlik hakkımız, yaşama hakkımız elimizden alınmasın. Konya'nın çeşitli yerlerinde araçlar kaldırım üzerine park ediliyor. Kaldırımlar düzenlensin. Sürücüler, engellilere karşı anlayışlı olsun'' diye konuştu.
aa