250 bin şehide 250 bin hatim

Anadolu Gençlik Derneği Konya Şubesi'nden şehitlere hatim...

Anadolu Gençlik Derneği Konya Şubesi Başkanı Yusuf Güneş, Çanakkale şehitleri için 15 Şubat’ta başlattıkları 250 bin şehide 250 bin hatim kampanyasıyla ilgili bir açıklama yaptı.

 

Güneş açıklamasında  “250 bin şehide 250 bin hatim kampanyamıza ilgi giderek büyümektedir. Asırlarca İlayı Kelimetullah’ın bayraktarlığını yapan milletimiz, bizleri yanıltmayarak milli ve manevi değerler için şehit düşmüş askerlerimizi unutmadığını ve ecdadının manasına, geçmişine sahip çıktığını göstermektedir. Bundan dolayı sizleri de okuyabileceğiniz kadar cüz ve hatimlerle kampanyamıza katılmaya davet ediyoruz. AGD, 29 Mart’ta Çanakkale'de, tüm Türkiye'den halkımızın katılımıyla Çanakkale zaferini kutlayacak ve şehitlerimizi anacaktır. Düzenlenen program çerçevesinde Kur-an ziyafeti verilecek ve okunan hatmi şeriflerin, sure-i Celilelerin ve kelime-i tevhitlerin duası yapılacaktır. Daha sonrasında uzman rehberler önderliğinde şehitlikler gezilerek şehitlerimiz mezarları başında bir kez daha anılacaktır” dedi.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?