23 yıldır kaybetmeyen Fenerbahçe Trabzonspor'a yenildi

Türkiye Kupası Yarı Final rövanşında Fenerbahçe, Trabzonspor'a 3-1 mağlup olarak 23 yıl sonra evinde bordo-mavililere kaybetti.

Türkiye Kupası Yarı Final rövanşında Fenerbahçe, Trabzonspor'a 3-1 mağlup olarak 23 yıl sonra evinde bordo-mavililere kaybetti.

Türkiye Kupası Yarı Final ilk maçında Fenerbahçe'yi 2-1 yenen Trabzonspor, ikinci maçta da rakibini 3-1 yenerek finale yükselirken, bordo-mavili ekip, 23 yıl sonra Fenerbahçe'yi deplasmanda yenmeyi başardı. Sarı-lacivertlilerin bu sezon Galatasaray'a 20 yıllık serisini kaybetmesinin ardından Trabzonspor'a karşı 23 yıllık yenilmeme serisi sona erdi.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi