23. Dönem İHL mezunları bir arada

Konya İmam-Hatip Lisesi 23. Dönem mezunları bir araya geldi.

Konya İmam-Hatip Lisesi 23. Dönem mezunları bir araya geldi. Geleneksel hale gelen ve beşincisi yapılan program Selçuklu Belediyesi Sille Kültürevi’nde gerçekleştirildi. Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen’in ev sahipliğini yaptığı toplantıda öğretmen ve öğrenciler hasret giderdi.


Esen, 23. dönem İmam-Hatip Lisesi mezunları ile öğretmenlerin bir araya geldiği bu toplantıda birlik, beraberlik ve kaynaşmanın sağlandığını söyledi. 5.si yapılan toplantının geleneksel hale geldiğini ifade eden Selçuklu Belediye Başkanı Doç. Dr. Adem Esen, bu toplantıların devam etmesi gerektiğini belirtti. Memleket


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?