Konya İmam-Hatip Lisesi 23. Dönem mezunları bir araya geldi. Geleneksel hale gelen ve beşincisi yapılan program Selçuklu Belediyesi Sille Kültürevi’nde gerçekleştirildi. Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen’in ev sahipliğini yaptığı toplantıda öğretmen ve öğrenciler hasret giderdi.
Esen, 23. dönem İmam-Hatip Lisesi mezunları ile öğretmenlerin bir araya geldiği bu toplantıda birlik, beraberlik ve kaynaşmanın sağlandığını söyledi. 5.si yapılan toplantının geleneksel hale geldiğini ifade eden Selçuklu Belediye Başkanı Doç. Dr. Adem Esen, bu toplantıların devam etmesi gerektiğini belirtti. Memleket