22 kişi yemekten zehirlendi

Konya'da bir lokantadan yemek yiyen 22 kişi, zehirlenerek hastanelere kaldırıldı.

Dün akşam Selçuklu’da bulunan bir lokantadan, yemek yedikleri öğrenilen 22 kişi rahatsızlanarak ambulans ve özel otomobillerle Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastaneye sevk edilen 22 kişiye gıda zehirlenmesi teşhisi konuldu.

Bunun üzerine Selçuklu Belediyesi Zabıta ekipleri, zehirlenen vatandaşların yemek yediği lokantadan numune alarak sonucu için laboratuara gönderdi. Poliste zehirlenme olayıyla ilgili soruşturma başlattı.

Hastaneye kaldırılarak ilk tedavileri yapılan 22 kişiden 8'i gözetim altına alındı. Gıda zehirlenmesi teşhisi konulan vatandaşlar, yemek yedikten bir süre sonra rahatsızlandıklarını söyledi.

İHA

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?