21 Yaş Altı Avrupa Masa Tenisi Şampiyonası Belarus'ta

Başkent Minsk'te düzenlenecek şampiyonada Türkiye'yi 6 sporcu temsil edecek

ANKARA (AA) - 21 Yaş Altı Avrupa Masa Tenisi Şampiyonası yarın Belarus'ta başlayacak.

Türkiye Masa Tenisi Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, başkent Minsk'teki şampiyonada Türkiye'yi 6 sporcu temsil edecek.

Toplam 111 sporcunun katılacağı şampiyonada, tek erkekler ve çift erkeklerde İbrahim Gündüz (Beşiktaş), Talha Yiğenler (Beşiktaş) ve Batuhan Ulucak (İstanbul Büyükşehir Belediyespor), tek kadınlar ve çift kadınlarda Simay Kulakçeken (Bursa Büyükşehir Belediyespor), Betül Nur Kahraman (Kocasinan Belediyespor) ve Özge Yılmaz (Kocasinan Belediyespor) mücadele edecek.





AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi