20'nci Uluslararası Antalya Piyano Festivali

Ünlü piyanist İdil Biret festivalde sahne aldı

ANTALYA (AA) - Antalya'da bu yıl 20'ncisi düzenlenen Uluslararası Antalya Piyano Festivali'nde ünlü piyanist İdil Biret sahne aldı.

Antalya Kültür Merkezi'nde (AKM) düzenlenen etkinlikte, piyanist İdil Biret, Antalya Devlet Senfoni Orkestrası eşliğinde konser verdi.

Bu yıl 70'inci sanat yılını kutlayan Biret, konserinde Avusturyalı piyanist Franz Liszt'in Birinci Piyano Konçertosu'nu seslendirdi.

Biret, konserin sonunda sanatseverlerden yoğun alkış aldı.

Kültür Sanat Haberleri

Horon Bizumdur: Türkiye 5 Bin Kişiyle Guinness Rekoruna Hazırlanıyor
Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adası" Oluyor: Tarihi Dönüşüm Başladı
Bergama’nın Tarihi Çukurhan’ı Belediye Güvencesinde
Genç Müzisyen Su Yavuz, Türkiye’deki ilk konserini verdi
Altın Portakal'da Büyük Ödül 5 Milyon TL