20 bin konutta geri dönüşüm eğitimi

Selçuklu Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğünce SELKAP çalışmaları kapsamında oluşturulan ekipler, site sakinleri ile görüşerek bilgi veriyor.

Site sakinlerine, atık toplama poşeti ve broşür veren ekipler, 20 bin konuta ulaşmayı hedefliyor. Selçuklu Belediyesi Kaynağında Ayırma Projesi çalışmalarına devam ediyor. Çalışmalar kapsamında çevre mühendisleri kapı kapı gezerek vatandaşlara bilgi veriyor. Eğitim sonucunda atıkların ayrı toplanması hususunda vatandaşların bilgilendirilmesi için oluşturulan ekipler site sakinleri ile görüşmelerine başladı. Ekipler atıkların ayrılması, çalışmalara destek verilmesi ve ambalaj atıklarının milli ekonomiye kazandırılması konusunda vatandaşlarla iletişim kuruyorlar. Oluşturulan ekipler uygulama bölgelerinde bulunan tüm konutlara tek tek ulaşıp, toplama poşeti, broşür dağıtarak vatandaşları atıkların toplama günü hakkında da bilgilendirdi. SELKAP ekipleri ambalaj atıkları yönetim planı çerçevesinde yılsonuna kadar 20 bin konuta ulaşmayı hedefliyor. Bu yıl 65 bin konutta çalışma yaparak bilgi veren ekipler yılsonunda toplam 85 bin konuta ulaşmayı hedefliyor. Geri kazanım projesi çalışmaları kapsamında çalışmaların hızla devam ettiğini söyleyen Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, SELKAP çalışmaları kapsamında vatandaşların çalışmalara destek olmalarını istedi. Başkan Altay “Hemşerilerimizin katkıları ile geri kazanım projemiz süratle gelişmektedir. Çöpe atmayıp temiz bir şekilde biriktirilecek olan atıklarla ülkemiz ekonomisine ve Selçuklu’nun doğal yapısının korunmasına katkıda bulunulacaktır. Hemşerilerimizin bu projemize desteklerinin devam etmesini bekliyoruz” şeklinde konuştu.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?