2. Organize'deki fabrikada yangın

Konya'da vinç parçaları üretilen bir fabrikada çıkan yangın, itfaiyenin 2 saate yakın çalışması sonrasında söndürülebildi.

2. Organize Sanayi Bölgesi'nde vinç parçaları üretilen bir fabrikanın deposunda yangın çıktı.

Yükselen dumanları fark eden güvenlik görevlileri hemen itfaiyeden yardım istedi. Kısa sürede olay yerine gelen 6 itfaiye ekibi, yaklaşık 2 saatlik çalışma sonrası yangını kontrol altına alarak tamamen söndürdü.

Elektrik kontağından çıktığı belirlenen yangın maddi hasara neden oldu.

aa, iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?