2. lige yükseldiler

Düzce Belediyesi Spor Akademisi Voleybol takımı 2. lig final terfi grubunu namağlup tamamlayarak şampiyon oldu ve Türkiye Voleybol Federasyonu 2.Lig'e yükselmeye...

Düzce Belediyesi Spor Akademisi Voleybol Takımı 2. lige yükseldi.

Düzce Belediyesi Spor Akademisi Voleybol takımı 2. lig final terfi grubunu namağlup tamamlayarak şampiyon oldu ve Türkiye Voleybol Federasyonu 2.Lig'e yükselmeye hak kazandı.

Antrenörlüğünü Ertan Dudak'ın yaptığı, Birol Gültekin ve Alperen Aydın'ın kaptanlığında tamamı Düzceli sporculardan oluşan Düzce Belediyesi Spor Akademisi Voleybol Takımı, yarı finalde 2 Sakarya takımını 3-0 lık skorlarda geçerek adını finale yazdırdı.

Final Grubu müsabakalarında Kastamonu ekibini 3-1 ve Zonguldak ekibini 3-0lık skorlarla geçen temsilcimiz namağlup şampiyon olarak önümüzdeki sezon 2.Ligde mücadele etmeye hak kazandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi
Fenerbahçe'de tarih belli oldu! Sahaya iniyorlar