2 kişi sobadan zehirlendi

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı.

Fatih Işıklar Mahallesi Hilmi Dede Sokak'taki evde İkbal Uysal (23) ile Necdet Demir (26) sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Son anda uyanan Uysal ve Demir zehirlendiklerini anlayınca olay yerine çağırdıkları ambulansla Numune Hastanesine kaldırıldı. Tedavi altına alınan Uysal ile Demir'in sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

aa

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?