2 kardeş bıçaklı saldırıya uğradı

Konya'da bıçaklı saldırıya uğrayan 2 kardeş yaralandı.

Aziziye Caddesi'nde kimliği henüz belirlenemeyen bir kişi, gazeteye gizlediği bıçakla, otobüsten inen Mehmet (20) ve kardeşi Ali Sazlı'yı (19) yaraladı. Ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılan yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Zanlıyı arama çalışmaları sürdürülüyor.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?