2 kardeş bıçaklandı

Konya Sebze ve Meyve Hali'nde çıkan tartışmada 2 kardeş bıçaklanarak yaralandı.

Konya Sebze ve Meyve Hali'nde çıkan tartışmada 2 kardeş bıçaklanarak yaralandı. 19 nolu komisyoncu dükkanını işleten kardeşler Mehmet ve Memiş Şerbetçi, satış yaptıkları sırada bir kişiyle tartıştı. Tartışma sonrasında kimliği belirlenemeyen kişi tarafından bıçakla yaralanan 2 kardeş, kaldırıldıkları Numune Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?