2 işçi, 3 metre yükseklikten düştü

Konya'nın Akşehir İlçesi'nde 2 inşaat işçisi, beton döktükleri sırada dengelerini kaybetmeleri sonucu yaklaşık 3 metre yükseklikten düştü.

Olay, dün saat 21. 30 sıralarında Akşehir Belediyesi'ne ait Agua Park inşaatında meydana geldi. İşçilerden 47 yaşındaki Kasım Durmaz ile 24 yaşındaki Bilal Bozdağ, beton dökdükleri sırada dengelerini kaybetmeleri sonucu yaklaşık 3 metre yükseklikten düştü. 2 işçi, çağrılan ambulansla Akşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Sağlık durumu ciddiyetini koruyan işçilerden Kasım Durmaz'ın yoğun bakım ünitesinde tedavisinin sürdüğü belirtildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti