2 çocuk yanlışlıkla böcek ilacı içti

Konya'da yanlışlıkla içtikleri böcek ilacından zehirlenen 2 çocuk hastaneye kaldırıldı.

Raziye Aşkın (2) ve Merve Koçhan (2), Selçuklu 100. Yıl Mahallesi'ndeki evde yanlışlıkla böcek ilacı içti.

Aileleri tarafından Konya Numune Hastanesi'ne kaldırılan çocuklar, Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi.

Aşkın ve Koçhan'ın hayati tehlikesinin bulunduğu, öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldığı bildirildi.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?