2 bin 277 araç plakasına ceza yazıldı

Trafik hatalarına Mobese kameraları sayesinde izin verilmediği, 2008 yılında 2 bin 277 araç plakasına kural ihlalinden ceza yazıldığı bildirildi.

Konya Emniyet Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, sürücülerin trafik güvenliğini olumsuz etkileyecek kural ihlallerinin Mobese kameraları tarafından her zaman tespit edildiği ve araç plakalarına trafik cezası uygulandığını belirtildi.

Mobese kameralarıyla yapılan trafik denetimlerinde yoğunluğun olduğu sokak ve kavşakların izlendiğini, buna göre güvenlik önerilerinin üretildiğini ifade edilen açıklamada şunlar kaydedildi:

 

''Mobese kameralarıyla yapılan trafik denetimlerinde 2008 yılında bin 180 aracın plakasına hatalı park etmekten, 701'ine yolcu indirme ve bindirme kurallarına uymamaktan, 217'sine kırmızı ışık ihlalinden, 146'sına trafik işaret levhaları ve işaretlemelerine uymamaktan, 33'üne muhtelif trafik kural ihlalinden olmak üzere toplam 2 bin 277 araç plakasına ceza yazıldı. 2009 yılında ise 81 araca toplam 4 bin 515 TL trafik para cezası uygulandı.''

Yetkililer, sürücülerin trafik kurallarına uymaları halinde meydana gelebilecek üzücü trafik kazalarının azalacağını bildirdi.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?