Konya Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğünce, motosiklet ve üç tekerlekli motosikletlerin karışmış olduğu trafik kazalarını en aza indirmek amacıyla denetimler yapıldığı belirtildi. Geçtiğimiz Ağustos ayı sonu itibariyle yapılan denetimlerde, 2 bin 52 motosiklet ve üç tekerlekli motosiklet ile 172 bisiklet sürücüsüne para cezası uygulandı. 829 motosiklet sürücüsüne, sürücü belgesi bulunmamaktan, 742 motosiklet sürücüsü, sürücü sınıfına göre araç kullanmamak suçundan mahkemeye sevk edildi. Ayrıca 2 bin 136 motosiklet ve üç tekerlekli motosiklet eksiklikleri giderilinceye kadar trafikten men edildi. Eksiklikleri giderilen 1 bin 82 bu tür araç gerekli cezai işlemler uygulandıktan sonra sahiplerine teslim edildi. Denetimlerin aralıksız süreceği kaydedildi.
2 bin 136 motosiklet toplandı
Mobilet, motosiklet ve üç tekerlekli motosikletlere yönelik yapılan uygulamalarda 2 bin 136 motosikletin trafikten men edildiği bildirildi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?