1999 depreminden kalan ağır hasarlı binalar yıkılıyor

İzmit Belediyesi ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ortaklığında 1999 Marmara Depremi'nden kalan ağır hasarlı binaların...

İzmit'te 1999 Marmara Depremi'nden kalan ağır hasarlı 3 bina yıkılıyor.

İzmit Belediyesi ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ortaklığında 1999 Marmara Depremi'nden kalan ağır hasarlı binaların yıkım işlemleri devam ediyor. Binaların yıkımı ile ilgili açıklamalarda bulunan İzmit Belediye Başkan Yardımcısı Cem Güler, "1999 Marmara Depremi'nden sonra ağır hasar kaydı olan 26 bina, 2019 yılından itibaren Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ile belediyemizin ortak çalışmasıyla 2023 yılına kadar 3'e indirildi. Şu anda ağır hasarlı 3 bina kaldı. Mahkeme, yürütmeyi durdurma kararı verdiği için binaların hukuken yıkımları gerçekleşmemişti. Mahkeme kararlarının kalkmasıyla beraber kalan 3 binanın yıkımını gerçekleştiriyoruz. Bu binaların yıkılmasının ardından ilçemiz sınırlarında deprem sonrası oluşan ağır hasarlı bina kalmayacaktır" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı