1922 Konyaspor Taraftarlar Derneği istişare toplantısında bir araya geldi

1922 Konyaspor Taraftarlar Derneği, Maraton Nalçacılılar Grubu yeni sezon öncesi istişare toplantısını dernek binasında gerçekleştirdi

MHP myk üyesi Güzide Çipan'ın da katıldığı programda Dernek başkanı Ufuk Dişbudak; "Konyaspor'umuzun geçen yıl yakaladığı başarıyı daha yukarılara taşıma adına biz taraftarlara düşen desteği verme adına yeni sezon hazırlıklarına başlamış bulunmaktayız, gerek iç sahada gerekse deplasmanlarda takımımızı yalnız bırakmamak için üzerimize düşenin fazlasını yapacağımıza kimsenin şüphesi olmasın" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ