1922 Konyaspor Başkanı Zahir Renklibay yaptığı açıklamada, Pazar günü takımımızın çok önemli bir maça çıkacağını hatırlatarak, “Büyük çoğunluğu şehir takımlarından oluşan ligimizde 21 yaş ortalamasıyla mücadele eden pilot takımımız lige güzel bir başlangıç yaptı. Genç oyuncularımız, grubumuzun iddialı takımlarından Karşıyaka maçına da mutlak 3 puan parolasıyla çıkacaktır. Bu nedenle genç futbolcu kardeşlerimizin siz değerli taraftarların 90 dakika desteğine ihtiyacı var. Sezon başında yakaladığımız bu güzel seriyi sahamızda galibiyet ile devam ettirmek istiyoruz. ” dedi.
1922 Konyaspor Başkanı Zahir Renklibay'dan Konyaspor taraftarlarına çağrı
1922 Konyaspor, TFF 3.Lig 1.Grup 3. haftasında 18 Eylül Pazar günü saat 15:30'da sahasında Karşıyaka'yı ağırlayacak
İlk yorum yazan siz olun
Spor Haberleri
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler