19 Eylül Gaziler Günü kutlanıyor

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'nin Yahşihan ilçesinde 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla tören düzenlendi.Kaymakamlık bahçesinde düzenlenen törende, Atatürk...

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'nin Yahşihan ilçesinde 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla tören düzenlendi.

Kaymakamlık bahçesinde düzenlenen törende, Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu, saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.

Üsteğmen İlker Cansu, günün anlam ve önemini belirten konuşmayı yaptı.

Törene, Yahşihan Kaymakam Vekili Zikri Şahin, Belediye Başkan Yardımcısı Osman Uluyurt, kurum müdürleri, vatandaşlar ve öğrenciler katıldı.

Şahin ve beraberindekiler, daha sonra Yahşihan Mezarlığı'nda şehit mezarlarına karanfil bırakarak dua etti.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE