19 Eylül Gaziler Günü

KONYA (AA) - Halkapınar'da 19 Eylül Gaziler Günü kutlama töreni yapıldı.Halkapınar Hükümet Konağı önünde Atatürk büstüne çelenk sunumuyla başlayan...

KONYA (AA) - Halkapınar'da 19 Eylül Gaziler Günü kutlama töreni yapıldı.

Halkapınar Hükümet Konağı önünde Atatürk büstüne çelenk sunumuyla başlayan Gaziler Günü töreni, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla devam etti.

İlçe Jandarma Komutanı Kıdemli Başçavuş Ahmet Bütün, törende yaptığı konuşmada, bugünün, devletin ve milletin gazilere verdiği önemin ve onlara duyulan minnet ve şükranın dile getirildiği bir gün olduğunu söyledi.

Törene, Ereğli Kaymakamı Halkapınar Kaymakam vekili Ömer Lütfi Yaran, Belediye Başkan Vekili İsmet Uysal, daire amirleri, gaziler, öğrenci ve öğretmenler katıldı.

Program daha sonra ilçe jandarma komutanlığında düzenlenen kokteylle sona erdi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu