18 yaşındaki genç babasının beylik tabancasıyla yaşamına son verdi

Niğde'de emekli polis babasının beylik tabancasıyla kendini vuran genç hayatını kaybetti.

Olay, Dere Mahallesi Horasanlı Sokak'ta meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre, A.D. (18), emekli polis babasının tabancasıyla başına ateş etti. Yapılan ihbarın ardından olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Sağlık ekipleri ağır yaralı halde bulduğu A.D.'yi ambulansla Niğde Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırdı. A.D. doktorların yaptığı tüm müdahalelere rağmen yaşamını yitirdi.

Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

SİLAH PARÇALARINI KONYA'DAN ALMIŞLAR
MERKEZİ KONYA'YA KURUP VATANDAŞI DOLANDIRMIŞLAR
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar