18 Yaş Altı Milli Futbol Takımı, İsveç'i 3-2 yendi

İSTANBUL (AA) - 18 Yaş Altı Milli Futbol Takımı, Uluslararası Üçlü Turnuva'da İsveç'e 3-2 üstünlük sağladı.İsveç'in Visby kentindeki Gutavallen...


İSTANBUL (AA) - 18 Yaş Altı Milli Futbol Takımı, Uluslararası Üçlü Turnuva'da İsveç'e 3-2 üstünlük sağladı.

İsveç'in Visby kentindeki Gutavallen Stadı'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısı 0-0 beraberlikle tamamlandı. 58. ve 73. dakikalarda rakibinin gollerine engel olamayan Türkiye, 66. ve 81. dakikalarda Behlül Aydın ve 68. dakikada Ozan Muhammed Kabak'ın golleriyle sahadan 3-2 galip ayrıldı.

18 Yaş Altı Milli Takımı, turnuvadaki ilk maçında da Macaristan'ı 4-1 yenmişti.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?