17 yaşındaki çocuk okul çıkışı bıçaklandı

Aksaray'da okuldan evine dönerken tanımadığı bir kişi tarafından bıçaklanan 17 yaşındaki çocuk yaralandı.

Olay, Taşpazar Mahallesi Eski Sanayi Caddesi üzerinde yaşandı. Edinilen bilgiye göre, okuldan çıkıp evine giden 17 yaşındaki M.D., sokakta tanımadığı bir kişi tarafından bacağından bıçaklandı.

Yaralanan çocuk neye uğradığını şaşırırken, çevredeki vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Olay yerine gelen polis olayla ilgili inceleme başlatırken, sağlık ekipleri ambulansa aldığı çocuğa ilk müdahaleyi burada yaptı. Ardından Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edilen çocuğun sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Polis ekipleri, saldırıyı gerçekleştiren şüphelinin yakalanması için çalışma başlattı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı
Lüks Rezidansta Aidat İsyanı: Mahkeme Süreci Başladı
DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş