17 Yaş Altı Kadınlar Avrupa Hentbol Şampiyonası

- Türkiye, grubundaki üçüncü maçında İsrail'e 22-20 mağlup oldu


ANKARA (AA) - İtalya'da süren 17 Yaş Altı Kadınlar Avrupa Hentbol Şampiyonası 2. Klasman A Grubu'ndaki üçüncü maçında Türkiye, İsrail'e 22-20 yenildi.

Türkiye Hentbol Federasyonundan (THF) yapılan açıklamaya göre, Pescara kentindeki müsabakanın ilk yarısı ise 12-12 beraberlikle sonuçlandı.

Milliler, gruptaki son maçında Çekya ile karşılaşacak.


Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de