17 Ağustos Marmara Depremi'nin 19. yılı

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy:- "17 Ağustos Marmara Depremi'nde yaşamını yitiren vatandaşlarımızı rahmetle anıyorum"

ANKARA (AA) - Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, "17 Ağustos Marmara Depremi'nde yaşamını yitiren vatandaşlarımızı rahmetle anıyorum." ifadelerini kullandı.

Bakan Ersoy, Marmara Depremi'nin 19. yılı dolayısıyla Twitter hesabından paylaşımda bulundu.

Ersoy, paylaşımında, "17 Ağustos Marmara Depremi'nde yaşamını yitiren vatandaşlarımızı rahmetle anıyorum." ifadelerini kullandı.

AA

Politika Haberleri

12. YARGI PAKETİ TBMM’DE
İzmir CHP’de Gece Yarısı Operasyonu: İl Başkanlığında Arbede!
CHP'DE BUNU YAPAN YANDI
5 BELEDİYE BAŞKANINDAN MANSUR YAVAŞ RESTİ
Bakan Göktaş’tan Nefret Söylemine Sert Tepki: Hukuki Süreç Başlatıldı