17 Ağustos Marmara Depremi'nin 19. yılı

Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk:- "Ülkemizi derinden sarsan 17 Ağustos Marmara Depremi'nde yitirdiğimiz kardeşlerimizin acısı hala yüreklerimizde. Depremin 19. yılında hayatını kaybeden vatandaşlarımızı bir kez daha rahmetle y

ANKARA (AA) - Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk, "Ülkemizi derinden sarsan 17 Ağustos Marmara Depremi'nde yitirdiğimiz kardeşlerimizin acısı hala yüreklerimizde. Depremin 19. yılında hayatını kaybeden vatandaşlarımızı bir kez daha rahmetle yad ediyorum." ifadelerini kullandı.

Bakan Selçuk, Marmara Depremi'nin 19. yılı dolayısıyla Twitter hesabından paylaşımda bulundu.

Marmara Depremi'nde binlerce canın yitirildiğini anımsatan Selçuk, şunları kaydetti:

"Ülkemizi derinden sarsan 17 Ağustos Marmara Depremi'nde yitirdiğimiz kardeşlerimizin acısı hala yüreklerimizde. Depremin 19. yılında hayatını kaybeden vatandaşlarımızı bir kez daha rahmetle yad ediyorum."

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu