17 Ağustos Marmara Depremi'nin 19. yılı

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, 17 Ağustos 1999 Marmara Depremi'nde hayatını kaybedenleri andı

ANKARA (AA) - Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, 17 Ağustos 1999'daki Marmara Depremi'nde yaşamını yitirenleri rahmetle anarak, "Allah böyle acıları bir daha ülkemize yaşatmasın." temennisinde bulundu.

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Altun, sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı açıklamada, 19 yıl önce yaşanılan büyük acıyı unutmadıklarını belirtti.

Altun, "17 Ağustos 1999 depreminde kaybettiğimiz vatandaşlarımızı rahmetle anıyorum. Allah böyle acıları bir daha ülkemize yaşatmasın." ifadelerini kullandı.

AA

Politika Haberleri

12. YARGI PAKETİ TBMM’DE
İzmir CHP’de Gece Yarısı Operasyonu: İl Başkanlığında Arbede!
CHP'DE BUNU YAPAN YANDI
5 BELEDİYE BAŞKANINDAN MANSUR YAVAŞ RESTİ
Bakan Göktaş’tan Nefret Söylemine Sert Tepki: Hukuki Süreç Başlatıldı