16 büyükbaş hayvan telef oldu

Konya'da bir çiftlikte çıkan yangında, 16 büyükbaş hayvan YANARAK ve ZEHİRLENEREK telef oldu.

Karatay Çatalhüyük Mahallesi'nde, Mehmet Ali Arslan'a (52) ait çiftlikte bulunan samanlıkta, aydınlatmada kullanılan ampulün ısınarak samanları tutuşturması sonucu yangın çıktı.

Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine giden itfaiye ekipleri, yangını söndürdü.

Yangında 16 büyükbaş hayvanın, yanarak ve dumandan zehirlenerek telef olduğu bildirildi.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?