150 cep telefonunun sahipleri aranıyor

Konya'da polis, bir evde ele geçirilen çalıntı 150 cep telefonunun sahiplerini arıyor.

Konya Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, merkez Meram ilçesindeki bir evde çalıntı cep telefonu olduğu ihbarı üzerine harekete geçti. S.E'ye (30) ait ev ile iş yerine yapılan baskında 150 adet cep telefonu ile 2 dizüstü bilgisayar ele geçirildi. S.E, telefonları S.T'den (16) ve hırsızlık suçundan cezaevinde bulunan Y.A'dan (19) aldığını bildirdi. S.T. gözaltına alındı. S.E'ye ise hırsızlık malı satın almaktan işlem yapıldığı öğrenildi. Polis, araçtan ya da evden çalındığı tahmin edilen 150 cep telefonu ile 2 dizüstü bilgisayarın sahiplerini arıyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti