15 Temmuz Şehitleri Spor Turnuvaları

KONYA (AA) - Ilgın Belediyesince düzenlenen 15 Temmuz Şehitleri Spor Turnuvaları başladı.Ilgın Kaymakamı Yücel Gemici, Stad Park'taki açılış töreninde,...

KONYA (AA) - Ilgın Belediyesince düzenlenen 15 Temmuz Şehitleri Spor Turnuvaları başladı.

Ilgın Kaymakamı Yücel Gemici, Stad Park'taki açılış töreninde, 6'ncısı düzenlenen ve bu yıldan itibaren 15 Temmuz şehitlerine adanan spor turnuvalarının, her yıl olduğu gibi centilmenlik ruhu içerisinde geçmesi temennisinde bulundu.

Sporun sağlığa faydasının yanı sıra insanları birbirine yakınlaştırma özelliğinin olduğunu belirten Gemici, "İnşallah bu turnuvalar Ilgınlı vatandaşlarımızı birbirine yakınlaştırır, aralarındaki dostlukları pekiştirmesine ve paylaşımlarının artırılmasına vesile olur." dedi.

Belediye Başkanı Mehmet Karahan da geçen yıl ki turnuvaya şehit olan polis memuru Mustafa Çetin'in ismini verdiklerini hatırlatarak, bu yılki turnuvalara 15 Temmuz hain darbe girişiminin unutulmasını istemedikleri için "15 Temmuz Şehitleri Spor Turnuvası" adını verdiklerini anlattı.

Konuşmaların ardından turnuvanın ilk müsabakaları yapıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL