15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü

İzmir'de vatandaşların demokrasi nöbeti sürüyor

İZMİR (AA) - İzmir'de, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) 15 Temmuz darbe girişiminin 1'inci yılında "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü" etkinlikleri kapsamında vatandaşların demokrasi nöbeti devam ediyor.

Konak Meydanı'nda demokrasi nöbeti tutanlar, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın TBMM'deki konuşmasını kurulan dev ekranlardan izledi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın konuşmasını dinleyen kalabalık, sevgi gösterilerinde bulundu.

Vatandaşlar daha sonra Konak Camisi'nde birlikte saf tutarak, sabah namazı kıldı.

Vatandaşlar, namazın ardından akşam saat 20.00'de buluşmak üzere meydandan ayrıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE