Edinilen bilgiye göre, Konya İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü İnfaz Büro Amirliği ekipleri, işledikleri suçlar ve haklarında yakalama kararı bulunan kişileri sandıkta takip etti. Yapılan çalışmada oy kullanmaya gelen 12 kişi polis tarafından yakalandı. Yakalanan 12 kişinin mahkemeye sevk edildiği öğrenildi.
12 kişi sandık başında yakalandı
Konya polisi, dün oy kullanmaya gelen ve işledikleri suçlar nedeniyle haklarında yakalama emri bulunan 12 kişiyi gözaltına aldı.
POLİS-ADLİYE Haberleri
Bilecik: Odun keserken düşen adam yaralandı
SİLAH PARÇALARINI KONYA'DAN ALMIŞLAR
MERKEZİ KONYA'YA KURUP VATANDAŞI DOLANDIRMIŞLAR
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı