10 gün önce ölen kadın KKKA hastasıymış

Mide ağrısı şikayetiyle 10 gün önce kaldırıldığı hastanede ölen kadının Kırım Kongo Kanamalı Ateşi hastalığından hayatını kaybettiği belirlendi.

Konya Numune Hastanesinde tedavi gördüğü sırada vücudundan kene çıkması üzerine KKKA hastalığından şüphe edilen Ayşe Cura'dan (62) alınan kan örnekleri, Ankara Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi'ne gönderildi.

 

Test sonuçlarının pozitif çıktığı Cura'nın kene ısırması sonucu KKKA hastalığından öldüğü öğrenildi.

 

Beyşehir Sağlık Grup Başkanı Dr. Tugay Gözeller, ilçede geçen yıl KKKA hastalığı şüphesiyle bir hastanın tedavi altına alındığını söyledi. Söz konusu hastanın, test sonucu pozitif çıkmasına rağmen, erken teşhis ve tedavi sayesinde hastalıktan kurtulduğunu belirten Gözeller, Beyşehir Gölü'nün göçmen kuşların göç güzergahında olması nedeniyle riskli bölgeler arasında yer aldığını ifade etti.

Ayşe Cura, 10 gün önce Beyşehir ilçesine bağlı Kurucuova beldesinde mide ağrısı şikayetiyle kaldırıldığı Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesinde ölmüştü.

aa 

ilgili haber: KKKA şüphesiyle ölen kadın defnedildi

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?