10. Büyükelçiler Konferansı

Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov Türk büyükelçilerle bir araya geldi

ANKARA (AA) - Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, Türkiye'nin merkez teşkilatında ve dış temsilciliklerinde görevli büyükelçilerle bir araya geldi.

10. Büyükelçiler Konferansı kapsamında Ankara'da bulunan Rusya Dışişleri Bakanı Lavrov, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ile konferans kapsamında katıldığı oturumda, büyükelçilere hitap etti.

Basına kapalı gerçekleşen oturumda Lavrov'un, ikili ilişkilere ve güncel gelişmelere ilişkin değerlendirmelerde bulunduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ