10. Büyükelçiler Konferansı

BM 72. Genel Kurul Başkanı ve Slovakya Dışişleri Bakanı Miroslav Lajcak, Türk büyükelçilerle bir araya geldi

ANKARA (AA) - Birleşmiş Milletler (BM) 72. Genel Kurul Başkanı ve Slovakya Dışişleri Bakanı Miroslav Lajcak, Türkiye'nin merkez teşkilatında ve dış temsilciliklerinde görevli büyükelçilerle bir araya geldi.

10. Büyükelçiler Konferansı kapsamında Ankara'da bulunan Birleşmiş Milletler (BM) 72. Genel Kurul Başkanı Lajcak, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ile konferans kapsamında katıldığı oturumda, büyükelçilere hitap etti.

Basına kapalı gerçekleşen oturumda Lajcak'ın, Türkiye'nin BM'de oynadığı role ve güncel gelişmelere ilişkin değerlendirmelerde bulunduğu, büyükelçilerin sorularını yanıtladığı öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ