1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü

Kayseri'de kutlama yapıldı

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü, kutlandı.

Salih Avgun Paşa Ortaokulu önünde toplanan bazı siyasi parti, sendika ve sivil toplum örgütlerinin üyeleri, sloganlar atarak Mimar Sinan Parkı içerisindeki alana yürüdü.

Güvenlik noktalarından alana giren gruba tepki göstermek isteyenlere polis ekipleri müdahale ederek izin vermedi.

Pankartları platformun önüne bırakan gruplar, sendika temsilcilerinin konuşmalarının ardından halay çekti.

Bazı şarkıcılar, konser verdi.

Kutlamaya katılanlar, daha sonra dağıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE