1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü

NEVŞEHİR (AA) - Avanos Belediyesi çalışanları 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nde piknikte buluştu.Kızılırmak mesire alanında bir araya gelen belediye...

NEVŞEHİR (AA) - Avanos Belediyesi çalışanları 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nde piknikte buluştu.

Kızılırmak mesire alanında bir araya gelen belediye çalışanları mangal yaktı.

Etkinliğe katılan Belediye Başkanı İsmet İnce, işçi ve emekçilerle birlikte güzel bir gün geçirmek için program düzenlediklerini belirtti.

İnce, "İlçemiz, işçilerimizin emekleri ile gelişiyor ve güzelleşiyor. Çalışanlarımızın emekleri ve gayretleri sayesinde bu güzel noktadayız. Biz çalışanlarımızla birlikte büyük bir aileyiz, bu günü hep birlikte değerlendirmek istedik." dedi.

Program, katılımcıların müzik eşliğinde eğlenmesinin ardından sona erdi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?