Serinlemek için göle giren genç boğuldu

Serinlemek için göle giren genç boğuldu

Konya'nın Beyşehir ilçesinden serinlemek için göle giren genç boğuldu

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Yeşildağ ile Kurucuova beldeleri arasında kalan Çeştepe mevkinde serinlemek için Beyşehir Gölü'ne giren Bilal Şahin (16), boğuldu. Beyşehir ilçesinden gelen dalgıçlar tarafından gölden çıkarılan Şahin'in cesedi, otopsi için Beyşehir Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.