Serbest kaldı yine yakalandı
Konya'da 3 gün önce çalıntı otomobille 4 marketten hırsızlık olayına karıştığı iddiasıyla sevk edildiği adliyede serbest kalan şahıs, yine hırsızlık suçundan yakalanarak adliyeye sevk edildi.
Konya'da 3 gün önce çalıntı otomobille 4 marketten hırsızlık olayına karıştığı iddiasıyla sevk edildiği adliyede serbest kalan şahıs, yine hırsızlık suçundan yakalanarak adliyeye sevk edildi.
Edinilen bilgiye göre, 3 gün önce çaldıkları otomobille 4 marketten hırsızlık olayına karıştığı iddia edilen 2 kardeşten Mehmet Ö. (28) polisle yaşanan kovalamaca sonucunda yakalanmış, kardeşi Hüseyin Ö. kaçmayı başarmıştı. Sorgusunun ardından adliyeye sevk edilen Mehmet Ö., mahkemede suçlamaları reddederek hırsızlık olayını kardeşi Hüseyin Ö.'nün (26) gerçekleştirdiğini iddia etti. Mehmet Ö. bunun üzerine mahkeme tarafından tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Mehmet Ö. serbest kaldıktan sonra yaklaşık 1 ay önce Meram’daki bir ikametten çalındığı tespit edilen cep telefonunu satarken suçüstü yakalandı. Hırsızlık Büro Amirliği'ndeki sorgusunda suçunu yine kabul etmeyen Mehmet Ö., hırsızlık olayını kardeşinin gerçekleştirdiğini söyledi. Yapılan araştırmada olay günü Mehmet Ö.'nün kardeşi Hüseyin Ö.'nün, Ankara Mamak Cezaevi'nde olduğu tespit edildi. Bunun üzerine dosyası tamamlanan Mehmet Ö. Konya Adliyesi'ne sevk edildi. Hırsızlıktan 25 sabıkası bulunan Mehmet Ö., adliye girişinde hırsızlık olayını kardeşinin yaptığını öne sürdü.
Hüseyin Ö., 3 gün önce çalıntı otomobille 4 market soyduktan sonra polisle yaşanan kovalamacada izini kaybettirmeyi başarmış, ancak ağabeyi Mehmet Ö. yakalanmaktan kurtulamamıştı. Otomobilde yapılan aramada çok sayıda sigara, alkollü içecek, çikolata ve gıda maddesi ile hırsızlık olayında kullanılan malzemeler ele geçirilmişti. İha