Selçuk'ta yeni öğretim yılı başladı
SÜ'de 2007-2008 Eğitim Öğretim Yılı düzenlenen törenle başladı.
Selçuk Üniversitesi'nde 2007-2008 Eğitim Öğretim Yılı düzenlenen törenle başladı. Yeni eğitim öğretim yılının açılışı dolayısıyla Anıt Alanı'nda tören düzenlendi. Törene, Selçuk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Süleyman Okudan, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Dinçer Bedük, Prof. Dr. Şefik Bilir, Prof. Dr. Kürşat Turgut, fakülte dekanları, yüksek okul müdürleri ve öğretim üyeleri katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından Rektör Prof. Dr. Süleyman Okudan, Atatürk Anıtı'na çelenk koydu. Yeni eğitim-öğretim yılının Konya ve Selçuk Üniversitesi'ne hayırlı olmasını dileyen Rektör Okudan, "Yeni eğitim-öğretim yılı eskisinden daha güzel olacak. Yaptıklarımızı ve yapacaklarımızı kamuoyuyla yakında paylaşacağız. Çok şey yaptık ancak yaptıklarımızla yetinmeyerek daha güzel çalışmalara imza atacağız. Yeni eğitim öğretim yılının Konya ve üniversitemize hayırlı olmasını diliyorum" dedi.