Selçuklu'da hizmet binası inşaatı sürüyor

Selçuklu'da hizmet binası inşaatı sürüyor

Selçuklu Belediyesi yeni hizmet binası inşaatında çalışmalar devam ediyor.

Selçuklu Belediyesi yeni hizmet binası inşaatında çalışmalar devam ediyor. Çalışmalarla ilgili bilgi alan Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay binanın tamamlanmasıyla ilçenin modern ve fonksiyonel bir hizmet binasına kavuşacağını söyledi.

Selçuklu Belediyesi yeni hizmet binası inşaatında çalışmalar hızla devam ediyor. Binanın kaba inşaatı tamamlanırken, tesisat ve teknik işlemleri ile ilgili çalışmalara ağırlık verildi. Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay; Belediye Meclis Üyeleri, Fen İşleri Müdürlüğü çalışanları, Hizmet Binası yapımını üstlenen firma yetkilileri ile toplantı yaptı. Toplantıda inşaatta gelinen nokta değerlendirilirken, bundan sonra yapılacak çalışmalarla ilgili görüş alış verişinde bulunuldu. Çalışmaları yerinde inceleyen Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Konya’nın yeni merkezlere ihtiyaç duyduğunu, yapılacak olan yeni hizmet binası ile Konya’nın farklı bir alt merkeze sahip bir şehir olacağını ifade etti. Başkan Altay, “Selçuklu, modern ve daha işlevsel yeni hizmet binasına kavuşacak. Ayrıca hizmet binasının yanında sosyal ve kültürel amaçlı ikinci bir bina daha yapılıyor. Böylece birçok sosyal etkinlikte burada gerçekleştirilebilecek. İnşaatın tamamlanarak hizmete girmesiyle hemşerilerimizin hizmetleri en iyi şekilde almasının yanı sıra bölge önemli bir canlılığa kavuşacak. Yeni Hizmet Binası toplam 20.000 m2 inşaat alanına sahip bulunmakta ve bunun 16.000 m2 belediye hizmet binası, geriye kalan kısmı ise sosyal hizmet binası olarak kullanılacak. Bodrum artı dört kat olarak projelendirilen hizmet binasında Selçuklu mimarisi ve modern mimarinin çizgileri yer alacak. Selçuklu, bu yapı ile modern ve daha işlevsel bir hizmet binasına kavuşacak. Ayrıca, 70 bin metre karelik yeşil alan park alanı olarak değerlendirilerek hemşerilerimizin hizmetine sunulacak. Belediye binası tamamlandıktan sonra ilçemizde şehircilikte önemi olan yeni bir kent merkezi ortaya çıkacaktır. Bu, trafiği rahatlatmanın yanında, merkezdeki sıkışıklığı da çözecektir. Yeni belediye binasının şimdiden hayırlı olmasını diliyorum.” dedi.