Selçuklu'da fidanlar tahrip ediliyor
Selçuklu Belediyesi tarafından bakımı yapılan onlarca ağacın, kimliği henüz belirlenemeyen kişi ya da kişiler tarafından kırılarak tahrip edildiği bildirildi.
Selçuklu Belediyesi tarafından bakımı yapılan onlarca ağacın, kimliği henüz belirlenemeyen kişi ya da kişiler tarafından kırılarak tahrip edildiği bildirildi.
Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, “Belediyemizin yaptığı bu çalışmalara rağmen, ağaçlara zarar verilmesi, kırılması, sökülmesi ve yapraklarının toplanması gibi istemediğimiz olaylarla karşılaşıyoruz. Son olarak, Hüsamettin Çelebi Mahallesi Gazi Caddesi üzerinde bulunan 3-4 yaşlarındaki onlarca mavi selvi ağacı kırılarak tahrip edilmiştir. Bu ağaçların yetişmesi ve bakımı kolay olmamaktadır. Yetkililerin, bu olayın sorumlularını yakalayıp, cezalandırılmasını istiyoruz” dedi. Memleket